Użytkownik
Bitwa morska w pobliżu Kretowisko (30.12.2008 20:04:11)
----------------------- ------------------ ----------------------
Napastnik
Nocny Kogucik z miasta Kurnikopolis
266 - Siła ataku
286 - Siła obrony
110 - Wytrzymałość
WSL napastnika: 0
----------------------- ------------------ ----------------------
Obrońca
Wsciekly Arach z miasta Kretowisko
20 - Siła ataku
36 - Siła obrony
9 - Wytrzymałość
WSL obrońcy: 0
----------------------- ------------------ ----------------------
Zwycięzca: Nocny Kogucik
Informacja: Okręt z Taranem 9 (-1)
WSL dla zwycięzcy: 0
----------------------- ------------------ ----------------------
Raport wygenerowany przy pomocy konwertera raportów Ikariam WOLI.PL
Offline
Użytkownik
I tak dostałem w tyłek
Bitwa pod Kretowisko (31.12.2008 0:20:01)
----------------------- ------------------ ----------------------
Napastnik
Nocny Kogucik z miasta Kurnikopolis
0 - Siła ataku
86 - Siła obrony
18 - Wytrzymałość
Wojska napastnika:
38 - 37 = 1 (Procarz)
26 - 24 = 2 (Hoplita)
2 - 2 = 0 (Strzelec)
3 - 3 = 0 (Katapulta)
2 - 2 = 0 (Taran)
2 - 2 = 0 (Kucharz)
1 - 1 = 0 (Lekarz)
20 - 20 = 0 (Łucznik)
WSL napastnika: 287
----------------------- ------------------ ----------------------
Obrońca
Wsciekly Arach z miasta Kretowisko
1,699 - Siła ataku
2,266 - Siła obrony
848 - Wytrzymałość
1% - Mur miejski
Wojska obrońcy:
47 - 18 = 29 (Hoplita)
10 - 2 = 8 (Katapulta)
6 - 5 = 1 (Lekarz)
10 - 3 = 7 (Łucznik)
60 - 32 = 28 (Piechur)
WSL obrońcy: 198
----------------------- ------------------ ----------------------
Zwycięzca: Wsciekly Arach
Informacja: Miasto Kretowisko zostało obronione.
WSL dla zwycięzcy: 287
----------------------- ------------------ ----------------------
Raport wygenerowany przy pomocy konwertera raportów Ikariam WOLI.PL
A to dalszy ciąg kompromitacji
Bitwa morska w pobliżu Kretowisko (31.12.2008 2:50:51)
----------------------- ------------------ ----------------------
Napastnik
Prezes_barca z miasta Moooooooonika
300 - Siła ataku
300 - Siła obrony
78 - Wytrzymałość
WSL napastnika: 0
----------------------- ------------------ ----------------------
Obrońca
Nocny Kogucik z miasta Ja-Ja
0 - Siła ataku
0 - Siła obrony
0 - Wytrzymałość
WSL obrońcy: 0
----------------------- ------------------ ----------------------
Zwycięzca: Prezes_barca
Informacja: Okręt z Katapultą 5 (-0)
WSL dla zwycięzcy: 0
----------------------- ------------------ ----------------------
Raport wygenerowany przy pomocy konwertera raportów Ikariam WOLI.PL
Nocny Kogucik na sylwestrze w Kretowisku
Bitwa pod Kretowisko (01.01.2009 1:01:30)
----------------------- ------------------ ----------------------
Napastnik
Nocny Kogucik z miasta Kurnikopolis
3,314 - Siła ataku
4,148 - Siła obrony
1,224 - Wytrzymałość
Wojska napastnika:
50 - 8 = 42 (Procarz)
36 - 4 = 32 (Hoplita)
2 - 0 = 2 (Strzelec)
4 - 0 = 4 (Kucharz)
4 - 1 = 3 (Lekarz)
25 - 2 = 23 (Łucznik)
WSL napastnika: 38
----------------------- ------------------ ----------------------
Obrońca
Wsciekly Arach z miasta Kretowisko
494 - Siła ataku
763 - Siła obrony
224 - Wytrzymałość
1% - Mur miejski
Wojska obrońcy:
39 - 28 = 11 (Hoplita)
11 - 8 = 3 (Łucznik)
21 - 14 = 7 (Piechur)
4 - 4 = 0 (Katapulta)
WSL obrońcy: 212
----------------------- ------------------ ----------------------
Zwycięzca: Nocny Kogucik
Informacja: Nocny Kogucik z Kurnikopolis wygrał bitwę i rabuje miasto Kretowisko.
WSL dla zwycięzcy: 212
----------------------- ------------------ ----------------------
Łup zwycięzcy:
8,521 - Złoto
79 - Materiał budowlany
637 - Marmur
372 - Kryształ
98 - Siarka
----------------------- ------------------ ----------------------
Raport wygenerowany przy pomocy konwertera raportów Ikariam WOLI.PL
Dobrego Kogucika można poznać nie po tym jak zaczyna, ale jak kończy
Ostatnio edytowany przez Nocny Kogucik (2009-01-01 10:25:01)
Offline
Użytkownik
XANTIUSZ i inni kadeci, którzy nie bardzo wiedzą jak prowadzić bitwę morską przygotowując grunt pod bitwę lądową musisz najpierw wysłać flotę do blokady portu przeciwnika który jest z innej wyspy, flota płynie ponad dwa razy wolniej niż armia, trzeba też nastawić czas blokady przed wysłaniem floty wojennej, nie armii, najlepiej jak najpierw wyślesz szpiega do tego miasta, wybierasz szpieguj garnizon i wiesz ile on ma statków broniących port, gdy ich liczba jest mniejsza to raczej wygrasz, ale im twoja przewaga większa tym szybciej wygrasz, jeśli twoja armia dopłynie wcześniej niż twoja flota wygra bitwę morską i zablokuje port to skończy się tak jak napisałeś i twoja armia odbija się od portu przeciwnika i wraca do domu, tak, że czas blokady nastawiaj na powiedzmy 3h, jak flota wygra i zablokuje port to wtedy twoja armia może wylądować w porcie i zaatakować, najtrudniej jest z synchronizować czas blokady i ocenić ile czasu twoja flota potrzebuje na zwycięstwo nad flotą przeciwnika, dlatego najlepiej jest wysłać przynajmniej dwa razy więcej statków wojennych niż ma przeciwnik i dać flocie czas około 1h na zwycięstwo. Jak się nauczysz ocenić czas dopłynięcia plus czas bitwy morskiej minus czas dopłynięcia armii lądowej na plus minus 20min to będziesz miał około 2h na bitwę lądową, no chyba, że przypłynie silniejsza pomoc morska dla twojego przeciwnika i pokona twoją flotę wojenną, wtedy armia lądowa kończy atak i wraca do domu nawet gdy ma wyraźną przewagę.
Mam nadzieję, że choć trochę nakreśliłem zarysy bitwy z przeciwnikiem z innej wyspy
Powodzenia
Offline